پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۹۵۷۳
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۷
نماهنگ «نعمت ازدواج» مجموعه بیانات رهبر انقلاب دربارۀ مسأله ازدواج جوانان منتشر شد.

شعار سال: نماهنگ «نعمت ازدواج» شامل برگزیده فرمایشات آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظّم انقلاب به‌مناسبت اول ذی‌الحجه؛ روز ازدواج توسط فرهنگسرای ابن‌سینا تولید و منتشر شد. این سیزدهمین ویدیوکلیپ مجموعه تولیدات ویدیویی «نشان» است که توسط این فرهنگسرا منتشر شده است.

لزوم تسهیل ازدواج جوان‌ها، ضرورت فرهنگ‌سازی برای ایجاد انگیزه برای ازدواج، وعده الهی برای غنی شدن افراد پس از ازدواج، ازدواج موجب گشایش معیشت، خانواده سنت الهی، نفی ازدواج سیاه که آن را ازدواج سفید تبلیغ می‌کنند، برنامه یکصدساله صهیونیست‌ها برای از بین بردن بنیان خانواده و رفتار شهدا در گزینش همسر، از جمله مواردی است که در این نماهنگ بازخوانی شده است.

مجموعه تولیدات ویدیویی «نشان» به طرح بیانات رهبر انقلاب در برهه‌های مهم مذهبی و ملّی می‌پردازد و توسط فرهنگسرای ابن‌سینا به‌صورت مناسبتی تولید می‌شود.

تعداد بازدید : 4

 

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 1     مرداد    99، کد خبر:   2312270، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین